Mindenkinek fontos az étel és az étkezés. Különösen az egy étteremnek és a vendégeinek…
Ez a jövőben sem lesz másként, mivel napról-napra nagyon sok újdonsággal és változással kell szembesülnünk az ételek, az éttermi szolgáltatások, az étkezési szokások és összességében a gasztronómia kapcsán. Különösen nagy kihívást jelent ez a vendéglátók számára. Ha Te lennél egy étterem vezetője milyen stratégiával vinnéd sikerre a vállalkozásodat?
Amiből kiindulhatunk: Debrecen gazdasági teljesítménye, lakossága minden fogyasztói rétegben dinamikusan nő, ez a vásárlói és fogyasztói igények növekedésében is nyomon követhető. A lakosság összetétele változik, egyre multikulturálisabbá válik. Világszerte ismert multinacionális vállalatok helyezik székhelyüket városunkba, ezzel növelve a kínálatot, a versenyt és a fogyasztók választási lehetőségeit. Ősztől a nyár első heteivel bezárólag 30 ezerrel nő a város lakosainak száma köszönhetően az egyetemi hallgatóknak. 105 országból 7000-nél több a külföldi egyetemisták létszáma. Debrecen a Tiszántúl kulturális centruma, hangversenyek sokasága, színházi rendezvények, fesztiválok, kiállítások vonzzák az embereket a „Kálvinista Rómába”. Az éttermi szolgáltatásokat kínáló vállalkozások száma egyre nagyobb, ami azt is jelenti, hogy a nő a verseny a vendégekért… Nagyon összetett a kihívás!
A város egyik nagymúltú étterme szeretné jobban kihasználni a változások és a növekedési tendenciák kínálta lehetőségeket, hogy növelje profitját, és javítsa pozícióját a vendéglátók versenyében… Lehet, hogy változtatnia kell az eddigi stratégiáján? És mi lehetne a legjobb stratégia ennek az eléréséhez? Más, vagy új ételek, több helyszín, új kiszolgálóhelyek, arculatváltás, új marketing stratégia, profilbővítés, esetleg maradjon a hagyományoknál?
Segíthetsz a vállalkozás vezetőjének dönteni és megalkotni a leginkább gyümölcsöző stratégiát! Hogyan?
Megismerheted a lehetséges stratégiai típusokat, melyek a világcégeket is sikerre vitték. Alkalmazhatod a stratégiai alkotás legújabb módszereit.
Kérdezhetsz a vállalkozás vezetőjétől!
Célunk, hogy a workshop során egy valós debreceni étterem vezetőjének helyébe lépve alkossuk meg a legsikeresebb jövőt a vállalkozás számára.